Atlantic (275 – 770 kVA)

Seria ATLANTIC od 275 kVA do 770 kVA – Silniki VOLVO PENTA

Agregaty stacjonarne średniej mocy, trójfazowe. Są to stacjonarne, spalinowe zespoły prądotwórcze budowane na bazie gamy bardzo wytrzymałych, ekonomicznych w eksploatacji, 6-cylindrowych silników VOLVO z turbodoładowaniem. Agregaty te mogą pracować w trybie automatycznym lub ręcznym. Są one oferowane z prądnicami czterobiegunowymi KOHLER (1500 obr./min- 50 Hz).

Atlantic Kohler SDMO l Flipo Energia

1.Standardowe wyposażenie serii:

  • Silnik diesel VOLVO chłodzony cieczą, z turbodoładowaniem
  • Rozrusznik i alternator ładowania 24 V,
  • Elektroniczny regulator obrotów (± 0,25%),
  • Układ grzania bloku silnika,
  • Układ wymiennych filtrów oleju, paliwa i powietrza,
  • Prądnica KOHLER, TH/H, klasa izolacji IP 23,
  • Automatyczna regulacja napięcia ± 0,5%
  • Chłodnica z zaworem spustowym (dla temperatury otoczenia max. 50ºC),
  • Stalowa, spawana rama z układem tłumienia drgań (silent block),
  • Tablica sterownicza – mikroprocesorowy, elektroniczny zespół zarządzania agregatem prądotwórczym APM403
  • Wyłącznik mocy SCHNEIDER Electric,
  • Zbiornik paliwa zintegrowany w ramie,
  • Zawory spustu oleju,
  • Zestaw akumulatorow rozruchowych,
  • Tłumik wydechu -29dB(A) dla wersji Compact,
  • Tłumik wydechu -40dB(A) zintegrowany z obudową typu SILENT,
  • Kratki zabezpieczające części wirujące i gorące – Certyfikat CE
  • Złączka kompensacyjna wydechu dla wersji Compact,
  • Pełna dokumentacja w języku polskim (DTR).

2.Wersje wykonania:

  • II Compact – wersja niezabudowana (do instalacji w pomieszczeniu)
  • IV SILENT – wersja obudowana i wyciszona do pracy na otwartym powietrzu lub w pomieszczeniu. Wyciszenie do 85 – 78 dB(A) @ 1m w zależności od mocy
  • Wersje na przyczepie drogowej,

3. Opcje dodatkowe:

  • Regulacja elektroniczna obrotów silnika,
  • SZR kalibrowany do potrzeb instalacji,
  • Tablica sterownicza mikroprocesorowa APM802,
  • Komunikacja RS485, Ethernet, GPS, GSM
  • Automatyka umożliwiająca pracę równoległą,
  • Panele monitorujące stany agregatu i moduł przekaźnikowy umożliwiający transmisję danych na zewnątrz,
  • Zabezpieczenia różnicowoprądowe (30 lub 300mA),
  • Wanny retencyjne w ramie agregatu lub pod agregatem w zależności od zbiornika paliwa i mocy,
  • Powiększony zbiornik paliwa w ramie agregatu
  • Dodatkowe zbiorniki paliwa na 500, 1000 L osadzone na zbiorniku retencyjnym, automatyczne pompy uzupełniające poziom paliwa w zbiorniku agregatu,
  • Tłumik wydechu i 40 dB(A)
  • Inne opcje : prosimy o konsultacje.

DO POBRANIA